My, społeczeństwo - Naszym zdaniem

Kto pierwszy, ten lepszy
Kto pierwszy, ten lepszy

Ostatnio coraz uważniej zaczęłam przypatrywać się ludziom w tramwaju. Doszłam do może śmiesznych, ale i prawdziwych wniosków.

Reklamy Play - coś z nimi nie gra?
Reklamy Play - coś z nimi nie gra?

Wejście na polski rynek czwartego operatora telefonii komórkowej stało się już faktem. Play stanął do walki z markami, które inwestują w reklamę kilkaset milionów złotych rocznie. Pierwszy etap walki firmy Play, to kontrowersyjna kampania reklamowa. Kontrowersja się sprzedaje i o tym wiedzą zarówno reklamodawcy, jak i odbiorcy reklam...

Wiecznie młodzi
Wiecznie młodzi

Młodość jest w cenie. To nie ulega wątpliwości. Początek XXI wieku należy do ludzi wiecznie młodych i niezmiennie atrakcyjnych. Nie ma miejsca na myślenie o tym, co będzie gdy młodość minie. "Carpe diem" i "C'est la vie" - to topowe hasła nowoczesności.

Daj się zaszokować. A później płać
Daj się zaszokować. A później płać

Reklamy są wszędzie. Nie da się od nich uciec. Ale ma to swoją cenę, której reklamodawcy nie mogą nie brać pod uwagę. Odbiorcy nie reagują już na hasła reklamowe, kolorowe billboardy czy efektowne spoty. Dlatego w reklamie szuka się nowych dróg. Obecnie wydeptywana jest ścieżka usypiania rozumu i budzenia emocji "ofiar" reklamy...

Krwawa zemsta szaleńca
Krwawa zemsta szaleńca

„Dzięki Wam umrę jak Chrystus, by zainspirować pokolenia słabych i bezbronnych" - takie oto słowa przekazuje światu, a dokładnie telewizji NBC, 23-letni student amerykańskiej uczelni, pochodzenia koreańskiego Cho Seung-Hui.

Neuromarketing - małżeństwo nauki z biznesem
Neuromarketing - małżeństwo nauki z biznesem

Świat reklamy i marketingu wkracza w nową erę. Sprzedawcy zaczynają zaglądać do myśli konsumentów...

Nieznośna lekkość bytu
Nieznośna lekkość bytu

"Piotruś Pan" i "wieczna dziewczynka" to symbole niedojrzałości naszych czasów. Zapewne każdy czytelników zna osoby, które można określić tym mianem...

Bajkowy świat reklam?
Bajkowy świat reklam?

W bajkowym świecie reklamy wszyscy są szczęśliwi, piękni, młodzi. Życie staje się łatwe, lekkie, przyjemne i, co najważniejsze - niedrogie.

Ściąganie - plaga współczesnej edukacji?
Ściąganie - plaga współczesnej edukacji?

Już w marcu nakładem Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego ukaże się książka Agnieszki Grodkowskiej - Melosik pt. "Ściągi, plagiaty, fałszywe dyplomy".

O prezerwatywie ani słowa
O prezerwatywie ani słowa

Rozpętana wokół Kameruńczyka Simona Moleke Njie afera pokazuje, że w polskim społeczeństwie poziom edukacji seksualnej jest zastraszająco niski.

Ostatnio dodane
Zanieczyszczone powietrze nie mniej groźne niż papierosy[WIDEO]
Zanieczyszczone powietrze nie mniej groźne niż papierosy[WIDEO]

Pyły obecne w powietrzu są drugim po paleniu tytoniu czynnikiem, który powoduje występowanie chorób układu oddechowego.

Kontrowersyjny film straszy Hitlerem [WIDEO]
Kontrowersyjny film straszy Hitlerem [WIDEO]

Kontrowersyjny film sprawił, że temat nienawiści został w końcu nagłośniony.

Konkurs Ziaja