CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:
Team Manager
Miejsce pracy: KIELCE
Manager Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy:
Kielce
Główne zadania:
zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym,
ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów,
min. 6 m-cy doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane doświadczenie w branży call center lub w obsłudze klienta)
wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem,
umiejętności analityczne,
orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
zdolności przywódcze, odporność na stres,
bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:
długoterminową współpracę,
możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
atrakcyjne prowizje i premie,
odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
Manager Zespołu Sprzedaży
CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:
Team Manager
Miejsce pracy: KIELCE
Manager Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy:
Kielce
Główne zadania:
zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym,
ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.
Wymagania:
wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów,
min. 6 m-cy doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane doświadczenie w branży call center lub w obsłudze klienta)
wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem,
umiejętności analityczne,
orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
zdolności przywódcze, odporność na stres,
bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
Oferujemy:
długoterminową współpracę,
możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
atrakcyjne prowizje i premie,
odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
świetną atmosferę w pracy.