Opis
Już niedługo w Kielcach szykują się 2 pracowite dni
(26-27 marca) wypełnione po brzegi praktycznymi szkoleniami dla osób zainteresowanych
prowadzeniem biznesu internetowego. Wszystko to w ramach Akademii
Allegro – nowego społecznego projektu nastawionego na edukację Polaków.
Akademia
Allegro, niedawno powołany do życia projekt edukacyjny, przemierza
obecnie Polskę wzdłuż i wszerz szerząc ideę e-commerce i dzieląc się
sposobem na sukces w branży. Projekt nie jest przedsięwzięciem
komercyjnym – doświadczony zespół popularnego portalu aukcyjnego sam
inwestuje w organizację szkoleń opłacając m.in. trenerów, materiały
edukacyjne, wyposażenie, czy wynajem sal. – Chcemy mieć swój wkład w
rozwój branży e-commerce w Polsce, stąd zamierzamy docierać do Polaków w
sposób bezpośredni – mówi Mariusz Wesołowski, koordynator ds. Edukacji
Allegro.
Jednymi ze sztandarowych propozycji oferty edukacyjnej
są Akademia Biznesu Internetowego (ABI) oraz Edukacyjne Spotkania
Allegro (ESA). Znakiem szczególnym pierwszego z projektów jest Truck
Allegro, czyli ciężarówka będąca jednocześnie mobilnym centrum
szkoleniowym naszpikowanym multimediami i sprzętem służącym prowadzeniu
szkoleń. Jednocześnie może się w nim kształcić ponad 30 osób, którym
udostępnia się własne laptopy wyposażone w odpowiednie programy
graficzne i inne. Obecnie ABI szkoli z podstaw prowadzenia sklepu
internetowego mieszkańców województwa mazowieckiego goszcząc w każdym
mieście powiatowym.
Tymczasem ESA skierowana jest do osób już
działających w branży e-commerce i zainteresowanych samorozwojem.
Szkolenia Akademii Allegro wystartują w Kielcach już 26 marca lutego, w
sobotę. –Będą to dwa dni wypełnione warsztatami z takich zagadnień, jak
tworzenie oferty sklepu internetowego, obsługa klienta, ale też problemy
prawne czy obsługa najważniejszych aplikacji optymalizujących sprzedaż –
zachęca do udziału Mariusz Wesołowski.
Akademia Allegro w swojej
działalności edukacyjnej korzysta ze wsparcia specjalistów z różnych
dziedzin związanych z branżą e-commerce. Obecnie w drużynie znajduje się
niemal 20 trenerów będących zarówno ekspertami poszczególnych działów
Allegro, jak i specjalistami z zewnątrz. Należą do nich graficy,
fotografowie, ekonomiści, socjologowie, programiści, informatycy czy
trenerzy komunikacji społecznej.
Uczestnicy ESA oraz innych
projektów edukacyjnych pokrywają jedynie 10% kosztów organizacyjnych,
czyli w tym przypadku ok. 100 zł za 2 dni wypełnione treścią e-commerce.
– Chodzi nam raczej o samodyscyplinę szkolonych osób, czekamy na
uczestników naprawdę zainteresowanych tematem. Ponadto wszystkim
zapewniamy wszelkie niezbędne materiały konferencyjne w formie
drukowanej, jak i elektronicznej – zapewnia M. Wesołowski.
Rejestracji na szkolenie można dokonać na stronie internetowej www.akademia.allegro.pl